TOTES LES NOTÍCIES DEL TERRITORI

Amposta acull una nova edició de la Marató de Donants de Sang

Es pretén superar les 235 donacions de sang i 44 de plasma

Amposta és avui l’escenari de la Marató de Donació de Sang i Plasma, que concretament tindrà lloc a la Lira Ampostina de 10 a 21 h. Per poder ser donant s’ha de reservar hora a través del web http://www.donarsang.gencat.cat/msangamposta.

A hores d’ara, ja han reservat 322 donants, dada que deixa entreveure que este any es podrà assolir l’objectiu de superar les 235 donacions de sang i les 44 de plasma.

A Catalunya es necessiten 1.100 donacions per dia i, de fet, la transfusió ha augmentat un 30% respecte al 2020. El Banc de Sang ha de tenir sang per 10 dies, pero a dia d’avui només compten per a 6.

Les persones interessades en donar sang han de tenir entre 18 i 70 anys, pesar més de 50 quilos i trobar-se bé de salut. Les dones poden donar sang un màxim de tres vegades l’any i els homes un màxim de quatre.

Cartell de la Marató de Donants de Sang a Amposta.
Facebook
WhatsApp
Twitter

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

També et podria interessar...

Copyright © 2020 APROPEBRE | Designed by IPM Projects