Marga Díaz Garcia té un compte a Instagram que acumula 2,4 milions de seguidors i gairebé mig milió a TikTok. Allà hi aboca trucs, consells i idees de decoració, interiorisme i neteja. Arrel de la pandèmia i de l’avorriment que li suposava estar-se tancada, “vaig començar a canviar coses de casa i a crear-ne, i vaig penjar-ho. Així vaig anar fent i anar creixent, però mai sense pensar que arribaria a estes xifres”, conta Díaz. El contingut de les seues xarxes el grava a casa seua i a un apartament propietat de la família.
“Tinc diversos vídeos virals. N’hi ha un de molt vist on col·loco una porta corredissa al lavabo, té 45 milions de visualitzacions. Això t’ajuda a créixer en seguidors, de vegades massa massivament, que no sé fins a quin punt és bo”. Una de les preocupacions de Díaz són els comentaris negatius, que conta que ja ha après a gestionar millor. “La majoria de comentaris són bons i jo explico molt poc de la meua vida personal, no hi entro, perquè les crítiques m’afecten”.
La innovació ha de ser una constant en esta faena. Cada dia se troba buscant com millorar els espais de què disposa i com seguir enganxant els seus seguidors. “Sempre estic rumiant, pensant en què puc fer. Penso que invertir diners en la teua casa és boníssim, és qualitat de vida. On estem millor que dins de casa, amb la família?”.