MishApp és una aplicació nascuda a Flix que té com a objectiu ser un aparador per als negocis i les empreses de proximitat. Vol donar als emprenedors més visibilitat a internet, l’opció de controlar el seu propi radi de visibilitat i, per últim, vol contribuir a crear un teixit comercial actiu i dinàmic. MishApp compta amb cinc socis: Laia Ribes, Francesc Moya, Javier Treig, Elizabeth Romero i Jonathan Treig, essent estos dos últims els CEO de l’empresa.
“Tant Jonathan com jo tenim autònoms a les famílies, professionals que no tenen recursos ni coneixements per tenir una identitat digital. Vam pensar que és injust que les persones amb experiència professional però sense recursos a internet, ja sigue per qüestió generacional o falta de diners, no tinguen presència digital. I, actualment, si no tens presència digital, no existeixes”, conclou Elizabeth Romero. A partir d’aquí, el seu objectiu ha estat crear una eina d’ús fàcil i que permeti que estos professionals siguen visibles per al consumidor.
Per a les empreses o autònoms interessats en formar part de MishApp, només s’ha d’entrar a l’app i registrar totes les dades per poder aparèixer a l’aparador principal. Romero ho compara amb publicar al feed d’Instagram. Un cop a l’aparador, el projecte queda a la vista dels consumidors, i es possible també donar a conèixer alguna oferta especial o promoció. “Al final, Google és un univers molt gran, i si no estàs a les tres primeres pàgines, no et troben. Les xarxes socials també tenen limitacions, si a nivell de màrqueting no les saps gestionar, només et veuen els teus seguidors. Pot ser un suport, però no és un espai com a tal per a promocionar els teus negocis”, conclou l’emprenedora.
MishApp no tindrà cost per als usuaris. Actualment, el projecte es troba en fase beta i busca empreses, autònoms i negocis que vulguen afegir-se al seu aparador. Pots descarregar-te l’app aquí.