TOTES LES NOTÍCIES DEL TERRITORI

IPM Projects: imatge, publicitat i màrqueting de proximitat

Aleix Zaragoza és autònom des dels 19 anys. Tenia clar des del principi que volia tenir el control dels seus horaris i els seus clients. Va començar una mica abans de la pandèmia encarregant-se del disseny i la creació de pàgines web. Va crear la marca IPM Projects, que va veure com un projecte seriós i amb opcions de futur des de l’inici. Per complementar els webs i amb l’atenció posada en el que havia de venir, va decidir començar a oferir serveis de màrqueting i gestió de xarxes socials. A l’inici va posar-se en contacte amb negocis del seu poble, Deltebre, i va explicar-los la importància del bon posicionament a les xarxes i de la visibilitat que donen. Aleix explica que, tot i que en algunes ocasions costa, la pedagogia i els camins que oferix esta nova manera de comunicar acaba sent molt útil també per a comerços petits.

Aleix Zaragoza, CEO d’IPM Projects. FOTO: J.C.

A hores d’ara, IPM Projects, que fa referència a Imatge, Publicitat i Màrqueting, compta amb dos socis capitalistes, dos treballadores a jornada completa, una a parcial i un treballador en pràctiques amb perspectiva de quedar-se a l’empresa. Formen l’equip Ulyana Kisel, Ainhoa Carles, Anaïs Castells i Joan Vidal, a banda del propi Aleix Zaragoza i Kilian Bertomeu, CEOs. L’expansió del negoci va arribar amb la pandèmia, quan tothom va afanyar-se a actualitzar-se amb el tema dels web i els perfils de xarxes socials per donar una opció de continuïtat al seu negoci malgrat el confinament. A partir d’aquí, una altra empresa de la zona, Gabinet Administratiu, va entrar a formar part d’IPM Projects en qualitat de soci. Esta fusió va donar opció a què l’empresa d’Aleix, que encara arrencava, pugués expandir territori d’actuació i contractar treballadors al seu servei.

Treballen de manera conjunta en un co-working a Deltebre. Per a Aleix és important que el negoci no perde l’essència i li agrada estar en un lloc físic no gaire allunyat de la majoria de la seua clientela. Restaurants, negocis que comencen, festivals, esdeveniments… la majoria són iniciatives que naixen a les Terres de l’Ebre, pensades per a gent d’aquí i que enriquixen el territori. IPM Projects té clar que una part del despertar comercial i cultural que hi ha ara a les comarques del sud ve impulsat per la gent jove. Aposten per crear un equip format per professionals que hagen acabat de formar-se i tinguen inquietuds per tornar a casa i seguir creixent. A més, creuen que és essencial que els responsables de disseny i xarxes tinguen una visió fresca sobre els continguts que fan per a les diverses empreses que tenen en cartera, encara que diuen que, en ocasions, els negocis poden veure’ls faltats d’experiència. Tot i això, Aleix s’encarrega d’explicar bé com treballen, quines opcions oferixen i quins resultats podran apreciar els comerços que decidixquen treballar amb ells.

Anaïs Castells, Marketing Manager d’IPM Projects. FOTO: J.C.

La proximitat i el compromís amb l’Ebre és un dels trets característics del seu model de negoci. Treballen amb sectors d’aquí baix i porten empreses de tot tipus. Amb el boca-orella que cada dia els funciona millor, tenen també la vista posada en altres territoris de Catalunya. Volen expandir-se i arribar fins on els sigue possible, tot i que tenen clar que la clau per oferir un bon servei és l’accessibilitat, estar a aprop del client i treballar colze a colze amb ell perquè se senti valorat.

D’esquerra a dreta, Anaïs Castells, Joan Vidal, Aleix Zaragoza, Ainhoa Carles i Ulyana Kisel. FOTO: J.C.

Facebook
WhatsApp
Twitter

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

També et podria interessar...

Copyright © 2020 APROPEBRE | Designed by IPM Projects