31març(març 31)10:25 am20abr(abr 20)10:25 am‘La Forme De l’Eau’ de Marie-France Veyrat i Jaime de los Ríos(març 31) 10:25 am - (abril 20) 10:25 am Població:Amposta

Detalls de l'esdeveniment

Del 21 de febrer al 20 dabril, La Façana de Lo Pati projectarà La Forme De lEau, de Marie-France Veyrat i Jaime de los Ríos. Es tracta d’un audiovisual creat amb eines científiques i física de fluids per capturar la caiguda de l’aigua, que s’eleva com en el llenguatge dels somnis, oposant-se a les lleis newtonianes mitjançant algoritmes renderitzats en temps real.

La peça donarà el tret de sortida al cicle anual Economies de laigua: escassetat, transformació i memòria, comissariat per Vanina Hofman i Valentina Montero. L’obra forma part de la New Art Collection, una col·lecció d'art tecnològic gestionada per la New Art Foundation de Reus, una entitat dedicada a la conservació, promoció i estudi de l'art vinculat a la ciència i la tecnologia.

Marie-France Veyrat, coautora de la peça amb Jaime de los Ríos, va néixer a Lió però viu a Almoster, a la comarca del Baix Camp. Treballa en instal·lacions tecno-art-digitals i alterna aquesta disciplina amb la producció d’escultures brutalistes que ocupen espais públics i privats, consolidant-se com una de les creadores més influents del territori. També fa incursions en el tèxtil i l’art efímer reciclat. Les seves obres s’han exposat a Es Baluard – Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma, al Museu dArt Modern de Tarragona, al Museu de Reus i en fires com ARCO Madrid i la fira d’art digital CADAF.

Més

Notícies recents