El projecte posarà les Terres de l’Ebre i l’ecologia al centre i s’hi tractaran temes diversos
El 10 de setembre s’estrena el pòdcast Via Verda, un projecte dels influencers Albert Pagà (@berti_iau), Cèlia Espanya (@celiaespanya) i Josep Molla (@emepe_te). Tots tres sumen més de 85.000 seguidors a les xarxes socials i són coneguts per un tipus contingut de caire humorístic. La idea de col·laborar va sortir de seguida. Pagà explica que “fer un vídeo era poca cosa, s’hagués quedat només en allò. Vam decidir fer un pòdcast, creiem que hi ha un nínxol per cobrir, que és la gent d’aquí de les Terres de l’Ebre”. Tot i el caràcter local del projecte, volen arribar arreu del territori de parla catalana posant l’ecologisme al centre.
Els temes que s’hi tractaran seran variats. “A este primer capítol parlarem de viatges i de cunyats. En un altre, de sexe i salseig d’influencers catalans. Un altre dia, d’història i intel·ligència artificial, política, el catalanisme…”. Temàtiques molt variades en una iniciativa a sis mans on tothom aporta el seu granet de sorra. Albert Pagà és el director i community manager del pòdcast, Josep Molla el presentador i Cèlia Espanya té un rol de col·laboradora, tot i que “no comptem amb cap pressupost i tirem de recursos que tenim, tots fem de tot“.
El logo i la imatge de Via Verda han anat a càrrec del dissenyador gràfic Martí Garcia. El primer episodi se publicarà a les 20:00 hores del diumenge 10 de setembre.